Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε.

25/9/14

Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

1. Τοποθέτηση του επικεφαλής της Ανοιχτής Πόλης Γαβριήλ Σακελλαρίδη στο Δημοτικό Συμβούλιο για τον οικονομικό απολογισμό του Δήμου για το 2013.

«Ο απολογισμός του 2013 του Δήμου Αθηναίων μου θυμίζει αυτό που λέμε και στην κεντρική πολιτική σκηνή, ότι οι αριθμοί πηγαίνουν καλά, αλλά η πραγματικότητα δεν συμβαδίζει με τα οικονομικά αποτελέσματα. Ξέρουμε όλοι πολύ καλά ότι ζούμε σε μια περίοδο φοβερής υποχρηματοδότησης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης – συνολικά σε όλους τους δήμους οι ΚΑΠ (Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι) και η ΣΑΤΑ (Συλλογική Απόφαση Τοπικής Αυτοδιοίκησης) έχουν μειωθεί περίπου κατά 60% από το 2010 – κάτι που αναγκάζει τους δήμους είτε να οδηγήσουν τις δομές τους στην κατάρρευση, είτε να βρουν πρόσφορο έδαφος σε ιδιωτικοποιημένες υπηρεσίες για να καλύψουν τις ανάγκες των δημοτών.

Έχουν πολύ ενδιαφέρον τα στοιχεία του ορκωτού ελεγκτή, γιατί όποιος διαβάσει τις μικρές σημειώσεις κάτω από τον ισολογισμό του δήμου για το 2013 μπορεί να πάρει μια ιδέα για κάποια θέματα, τα οποία και η δημοτική αρχή θα έπρεπε να μας τα εξηγήσει περισσότερο και, ενδεχομένως, και ο κ. ορκωτός.

Συγκεκριμένα, βλέπουμε ότι στο σύνολο των απαιτήσεων από πώληση αγαθών και υπηρεσιών, ύψους 263 εκατ. ευρώ, ο δήμος λέει ότι δημιουργείται μία πρόβλεψη 99 εκατ. ευρώ, ενώ, κατά την άποψη των ορκωτών, αυτή η πρόβλεψη θα έπρεπε να είναι 197 εκατ. ευρώ. Μιλάμε για μια διαφορά 102 εκατ. ευρώ, πράγμα που θα σήμαινε μείωση των ιδίων κεφαλαίων που θα παρουσιάζονταν στον ισολογισμό λόγω της μείωσης των απαιτήσεων. Επομένως, φαίνεται ότι έχουμε μια πλασματική αύξηση στην εικόνα των ιδίων κεφαλαίων μόνο από αυτό.

Ταυτόχρονα, αναφορικά με τις διεκδικήσεις και αγωγές από τρίτους, ύψους 163 εκατ. ευρώ, εκτιμάται από τον κ. ορκωτό ότι θα ευδοκιμήσουν περίπου 93 εκατ. ευρώ. Άρα υπάρχει μία πρόβλεψη που μειώνει τα αποτελέσματα χρήσης και τα ίδια κεφάλαια κατά 70 εκατ. ευρώ. Επομένως και πάλι έχουμε μια πλασματική εικόνα για τα ίδια κεφάλαια, και συνεπώς, και για τα αποτελέσματα χρήσης. Κι εδώ νομίζω πρέπει να δοθούν κάποιες απαντήσεις στο σώμα, για να ξέρουμε τι ακριβώς περιγράφουν αυτές οι παρατηρήσεις του κ. ορκωτού.

Από κει και πέρα, σε σχέση με τη μείωση της επιχορήγησης από ΚΑΠ και από ΣΑΤΑ, το 2012 ήταν 153,3 εκατ. ευρώ και το 2013 ήταν 142 εκατ. ευρώ, πράγμα που απλώς περιγράφει την κατάσταση. Όμως κατά την άποψη μου υπάρχει ένα σοβαρό θέμα. Είπε πριν και ο κ. αντιδήμαρχος για το αυξημένο ενδιαφέρον των προμηθευτών που έρχονται στους διαγωνισμούς. Βλέπουμε από τα αποτελέσματα του απολογισμού ότι οι μόνες δαπάνες που έχουν μειωθεί, συγκεκριμένα από 139,3 εκατ. ευρώ το 2012 σε 124,2 εκατ. ευρώ το 2013, είναι οι δαπάνες αποδοχών, δηλαδή η μισθοδοσία και η ασφαλιστική κάλυψη των εργαζομένων. Οι άλλες δαπάνες βλέπουμε ότι παραμένουν ανελαστικές. Κι όποιος δει συγκεκριμένα τις δαπάνες για τα ανταλλακτικά παγίων, που είναι σε μεγάλο βαθμό αυτά που καλύπτονται από τους διαγωνισμούς, βλέπει ότι υπάρχει σταθερότητα – δεν πέφτουν σε καμία περίπτωση αυτές οι δαπάνες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, πάλι σε σχέση με την καθαριότητα, σε διαγωνισμό προσήλθε μόνο μία επιχείρηση, με μία μόνο προσφορά, και έγινε αποδεκτή με έκπτωση 6% επί της αρχικής προσφοράς. Νομίζω ότι τέτοιες λογικές δεν πρέπει να συμβαδίζουν με τη λογική του δήμου, σε μια τόσο κρίσιμη οικονομική κατάσταση. Πρέπει να δούμε πως θα μειωθούν αυτά τα έξοδα. Δεν ξέρω αν είναι ζήτημα στρέβλωσης των αγορών αυτών ή αν είναι ζήτημα κακού προσδιορισμού των κριτηρίων. Σε κάθε περίπτωση, όμως, πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά η δημοτική αρχή με αυτά τα ζητήματα.

Υπάρχει, ακόμα, ένα ερώτημα. Στις επενδύσεις που προϋπολογίζονται στα 79,5 εκατ. ευρώ, βλέπουμε ότι στον απολογισμό το ποσό των επενδύσεων είναι μόλις 6,7 εκατ. ευρώ. Κι εδώ πρέπει να μάθουμε, γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στις επενδύσεις. Το ερώτημα είναι: έχει νόημα να ψηφίζουμε προϋπολογισμούς που λένε ότι θα έχουμε επενδύσεις το 2013 περίπου 80 εκατ. ευρώ και να έρχεται ο απολογισμός για ένα τόσο σοβαρό κονδύλι, όπως είναι οι επενδύσεις, και να βλέπουμε ότι αυτό που έχει εκταμιευθεί είναι ένα ποσό 6,7 κατ. ευρώ; Τι νόημα έχει τότε να συζητάμε για τον προϋπολογισμό;

Θέλω να κλείσω λέγοντας ότι εμείς προφανώς δεν μπορούμε να ψηφίσουμε τον απολογισμό γιατί δεν είχαμε ψηφίσει και τον προϋπολογισμό. Νομίζω ότι η δημοτική αρχή πρέπει να πιέζει την κεντρική κυβέρνηση για περισσότερους πόρους, ώστε πραγματικά η τοπική αυτοδιοίκηση να έχει νόημα ως έννοια. Είναι ένα ζήτημα επιτακτικό. Εμείς θα το θέτουμε συνεχώς στο δημοτικό συμβούλιο. Σας ευχαριστώ».


Θέματα προ ημερήσιας διάταξης


2. Σχέδιο Ψηφίσματος για τον επανέλεγχο των συμβάσεων με βάση το άρθρο 42 του Ν.4250/2014

Η Ανοιχτή Πόλη πρότεινε την υιοθέτηση του παρακάτω ψηφίσματος από το Δημοτικό Συμβούλιο, το οποίο απορρίφθηκε από την πλειοψηφία:

«Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων δηλώνει τη συμπαράστασή του στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στους ΟΤΑ, με τις οποίες διαμαρτύρονται για το άρθρο 42 του Ν. 4250/2014 του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Δηλώνει επίσης της συμπαράστασή του στις δημοτικές αρχές της Πάτρας, της Λάρισας, του Χαλανδρίου, της Νίκαιας-Ρέντη και του Ζωγράφου, στις οποίες ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης στέλνει τους εισαγγελείς, επειδή δεν δέχτηκαν τους σχετικούς ελέγχους. Δηλώνουμε την άρνησή μας να συμπράξουμε στη μεθόδευση αυτή, που μόνο στόχο έχει την ανεύρεση υποψηφίων προς απόλυση, σε μία περίοδο που το προσωπικό των ΟΤΑ έχει μειωθεί επικίνδυνα.

Ως Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων
  • Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η κυβέρνηση και ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης εμμένουν στο στόχο για 6.500 απολύσεις μέχρι το τέλος του έτους και αναζητούν προσχήματα για να πετύχουν το στόχο τους.
  • Θυμόμαστε επίσης πολύ καλά ότι η διαδικασία μετατροπής των συμβάσεων από ορισμένου σε αορίστου χρόνου έγιναν κατ' εφαρμογή κοινοτικής Οδηγίας και με βάση τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία που έτασσε ο νόμος, γεγονός που πιστοποιούσε για κάθε περίπτωση ατομικά το ΑΣΕΠ, δίνοντας την έγκρισή του για τη μετατροπή.
  • Θέλουμε να ενημερώσουμε τους συμπολίτες μας πως, ήδη σε όλη την κλίμακα του Δημοσίου και των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, βρίσκεται σε εξέλιξη έλεγχος για τυχόν πλαστά δικαιολογητικά εργαζομένων, διαδικασία με την οποία συμφωνούμε, σε αντίθεση με την προσπάθεια επανεξέτασης όλων των συμβάσεων από το μηδέν, που πλήττει αδιακρίτως δικαίους και αδίκους. Άλλωστε το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης μπορεί μέσω του ΑΣΕΠ να κάνει όλους τους ελέγχους για τα πλαστά πτυχία.
  • Δηλώνουμε την αγωνία μας για την απόλυτη κατάρρευση της Αυτοδιοίκησης, αφού μετά από 4 χρόνια διαρκών περικοπών, συγχώνευσης και κατάργησης δομών, παγώματος των προσλήψεων, αποχωρήσεων, κινητικότητας και απολύσεων προσωπικού, οι υπηρεσίες των Δήμων είναι πλέον σε οριακή κατάσταση. Νέο κύμα απολύσεων, θα αποτελέσει τη χαριστική βολή για τους ΟΤΑ.
  • Διατρανώνουμε την αντίθεσή μας σε κάθε διαδικασία – υπό οποιονδήποτε μανδύα και αν αυτή εμφανίζεται – που έχει στόχο την περαιτέρω αποδυνάμωση της Αυτοδιοίκησης και την απόλυση εργαζομένων, γι’ αυτό και θα πάρουμε κάθε νομική, θεσμική και πολιτική πρωτοβουλία, από κοινού με τους εργαζομένους και τους πολίτες του Δήμου μας, για την αποτροπή της.
  • Εκφράζουμε τη σταθερή και αταλάντευτη προσήλωσή μας στη διαφανή, ανοιχτή και δημοκρατική λειτουργία του Δήμου σε όλα τα επίπεδα, η οποία δεν βρίσκεται σε αντιπαράθεση, αλλά σε άμεση αλληλεξάρτηση με την κατοχύρωση των δικαιωμάτων και της αξιοπρεπούς διαβίωσης των εργαζομένων σε αυτόν και όλων των πολιτών, καθώς και με την αποτελεσματική λειτουργία και τη διαφύλαξη του δημόσιου χαρακτήρα των δημοτικών υπηρεσιών».



3. Συμπλέει με την κυβέρνηση η παράταξη του κ. Καμίνη στο θέμα των απολυμένων σχολικών φυλάκων

Η οικονομική επιτροπή του Δήμου Αθηναίων, με τις ψήφους της πλειοψηφούσας παράταξης του κ. Καμίνη, αποφάσισε να κάνει αίτηση αναίρεσης κατά της απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, που υποχρέωνε το δήμο να επαναπροσλάβει τους 53 απολυθέντες σχολικούς φύλακες και να τους καταβάλλει αποζημίωση για τους 8 μήνες διαθεσιμότητας.

Λίγους μήνες πριν, η παράταξη του κ. Καμίνη, ψήφιζε με τυμπανοκρουσίες την ανάκληση αντίστοιχης απόφασης για 730 από τους συμβασιούχους της καθαριότητας.

Επομένως, λοιπόν, προκύπτει το ερώτημα: σταμάτησε ξαφνικά η δημοτική αρχή να «στηρίζει» τους απολυμένους εργαζόμενους του δήμου ή κρίνει ότι οι σχολικοί φύλακες δεν χρειάζονται;

Η Ανοιχτή Πόλη θα στηρίζει όλους τους σχολικούς φύλακες του δήμου, μέχρι την τελική τους δικαίωση, γιατί είναι απαραίτητοι για το δήμο, τα σχολεία και την κοινωνία. Καλούμε το δημοτικό συμβούλιο να ακυρώσει την απόφαση της οικονομικής επιτροπής.



4. Πρόταση για τον εορτασμό των 70 χρόνων από την Απελευθέρωση της Αθήνας από τους Ναζί

Στις 12 Οκτωβρίου συμπληρώνονται 70 χρόνια από την απελευθέρωση της Αθήνας από τους ναζί. Λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι η Αθήνα αποτελεί ίσως την μοναδική πρωτεύουσα στην Ευρώπη που δεν εορτάζεται η Απελευθέρωση, θεωρούμε επιτακτική ανάγκη ο Δήμος Αθηναίων να πρωτοστατήσει στην αναβάθμιση του εορτασμού αυτού. Η συλλογική μνήμη για τα δεινά που υπέστη ο τόπος από τους Ναζί και τους ντόπιους συνεργάτες τους, αλλά και για την ηρωική Αντίσταση του λαού μας, πρέπει να διατηρηθεί ως κόρη οφθαλμού.

Για αυτό ακριβώς το λόγο προτείνουμε:
  • Τη διοργάνωση ενός ιστορικού περιπάτου στο κέντρο της πόλης με τη συμμετοχή των Αθηναίων την Κυριακή 12 Οκτωβρίου. Ο διδάκτορας ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Μενέλαος Χαραλαμπίδης, θα αναλάβει την ξενάγηση των πολιτών σε διάφορα σημεία της Αθήνας, όπου θ’ αναδειχθούν οι τραγικές συνέπειες της Κατοχής (κατοχικός λιμός, οικονομική κατάρρευση, διάλυση κρατικού μηχανισμού), η ηρωική Αντίσταση των Αθηναίων πολιτών (μαζικές διαδηλώσεις, απεργίες) και η τρομοκρατία των κατακτητών (τόποι βασανισμού και φυλάκισης των Ες-Ες και της Βέρμαχτ). Αντίστοιχοι ιστορικοί περίπατοι έχουν διοργανωθεί και κατά το παρελθόν από άλλους φορείς, με μεγάλη συμμετοχή.
  • Την κατάληξη του ιστορικού περιπάτου στην οδό Κοραή, όπου βρίσκονται τα πρώην κρατητήρια της Γκεστάπο, και την προβολή ιστορικού ντοκιμαντέρ της περιόδου εκείνης στον κινηματογράφο ΑΣΤΥ.

Το ζήτημα της ιστορικής μνήμης της πόλης της Αθήνας είναι εξαιρετικά σοβαρό και οι επίσημοι θεσμοί της πόλης πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους.

Η πρόταση της Ανοιχτής Πόλης υιοθετήθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο.



5. Να προχωρήσει ο Δήμος στην αγορά των 3 στρεμμάτων του οικοπέδου της οδού Λάμψα για τη δημιουργία χώρου πρασίνου.

Η Ανοιχτή Πόλη, συμπλέοντας με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Άνω Αμπελοκήπων και το συντονιστικό φορέων Αμπελοκήπων, ζητά την επίσπευση των διαδικασιών για την ολοκλήρωση της απαλλοτρίωσης του υπολοίπου τμήματος του οικοπέδου της ΔΕΗ επί της οδού Λάμψα, έκτασης 3 στρεμμάτων, σύμφωνα άλλωστε και με την υπ΄ αριθ. 2052/19-11-2007 ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, αλλά και την πρόσφατη δέσμευση του Δημάρχου κ. Καμίνη στη συνάντηση με τον Πολιτιστικό Σύλλογο στις 14/2/2014.
Όπως επισημαίνουν οι φορείς, τα χρονικά περιθώρια στενεύουν δραματικά, αφού πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της απαλλοτρίωσης μέχρι τέλος Ιανουαρίου 2015.

Σημειώνουμε ότι η ήδη υποβαθμισμένη περιοχή θα επιβαρυνθεί δραματικά αν η ΔΕΗ, σ’ αυτόν τον τελευταίο ελεύθερο χώρο, καταφέρει να ανεγείρει, όπως επιθυμεί, μεγαθήριο στέγασης των κεντρικών της γραφείων (κάλυψης εδάφους 4,5 στρεμμάτων, ύψους 28 μέτρων με δύο υπόγεια γκαράζ).

6. Άμεση επιτάχυνση των διαδικασιών κατασκευής αποτεφρωτηρίου του Δήμου Αθηναίων
Θεωρούμε απαράδεκτο να μην υπάρχει μέχρι σήμερα αποτεφρωτήριο στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα οι συγγενείς των αποθανόντων που επιθυμούν αποτέφρωση να αναγκάζονται να πηγαίνουν στο εξωτερικό, επιβαρυνόμενοι με υπέρογκα έξοδα.
Γνωρίζουμε ότι το καλοκαίρι συγκροτήθηκε Διαπαραταξιακή Επιτροπή με σκοπό την επίσκεψη με τον αρμόδιο Υπουργό, όμως δεν καλέστηκε ποτέ το μέλος μας οπότε και δεν γνωρίζουμε τι έχει συμβεί ή αν έγινε η συνάντηση.

Θεωρούμε επιτακτική την ανάγκη για κατασκευή αποτεφρωτηρίου νεκρών, προκειμένου να καλυφθεί το δικαίωμα των πολιτών που επιθυμούν την αποτέφρωση αντί της ταφής.

Ζητούμε να συσταθεί η διαπαραταξιακή επιτροπή, στην οποία θα συμμετέχει μέλος της Επιτροπής για το Δικαίωμα της Αποτέφρωσης των Νεκρών στην Ελλάδα, και η οποία θα ασχοληθεί με τα κάτωθι:
  1. Θα διερευνήσει εάν ο Δήμος Αθηναίων έχει ιδιοκτησίες εντός των διοικητικών ορίων του ή αλλού σε περιοχές όπου οι χρήσεις γης με βάση τα άρθρα 48-51 του Ν. 4277 επιτρέπουν τη χωροθέτηση του αποτεφρωτηρίου.
  2. Σε περίπτωση μη ύπαρξης ιδιοκτησιών του Δήμου να διερευνήσει για κατάλληλες ιδιοκτησίες άλλων φορέων του Δημοσίου ή άλλων Δήμων.
  3. Σε συνεργασία με τον ΟΡ.Ρ.Σ.Α. και τις αρμόδιες υπηρεσίες της περιφέρειας, να εξετάσει όλες τις τυπικές προϋποθέσεις που απαιτούνται για την αδειοδότηση του ΚΑΝ για όλες τις ιδιοκτησίες που θα βρεθούν κατάλληλες.
  4. Να αξιολογήσει τις καλύτερες με βάση σημαντικά κριτήρια αξιολόγησης (θέση, προσβασιμότητα, μέγεθος κ.α.) και να τις προτείνει προς ψήφιση στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου.
  5. Να μεριμνήσει για την επιτάχυνση των διαδικασιών της νομικής και τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου για τη σύνταξη της προκήρυξης και τους όρους της προκήρυξης, καθώς και στην επιτροπή αξιολόγησης των προσφορών.
  6. Να συμμετέχει στη δημιουργία του Κανονισμού Λειτουργίας του Αποτεφρωτηρίου, σε συνεργασία με τη Νομική Υπηρεσία του Δήμου.

Το χρονοδιάγραμμα της επιτροπής θα είναι μέχρι τέλους του 2014. Αρχές του 2015 να έχει βρεθεί ο χώρος, εντός του 2015 να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την κατασκευή του και, το αργότερο έως το τέλος του 2016, να έχει κατασκευασθεί και να λειτουργεί.



7. Ερώτηση σχετικά με την καθυστέρηση της προκήρυξης του διαγωνισμού για την προμήθεια τροφών στο Δημοτικό Βρεφοκομείο.

Έχει καθυστερήσει η προκήρυξη του διαγωνισμού για την προμήθεια τροφών στο Δημοτικό Βρεφοκομείο, η αρμοδιότητα για την οποία δεν ανήκει πλέον στο Βρεφοκομείο, αλλά έχει μεταφερθεί στην κεντρική υπηρεσία. Θα γίνει κάτι με κατεπείγουσα εντολή ή θα μείνουν οι παιδικοί σταθμοί χωρίς τρόφιμα;



8. Πρόταση ψηφίσματος για το θέμα του «ΠΑΛΑΙ» στο Γαλάτσι.

Η Ανοιχτή Πόλη πρότεινε την υιοθέτηση του παρακάτω ψηφίσματος από το Δημοτικό Συμβούλιο, το οποίο έχει υπερψηφιστεί από το κοινοτικό συμβούλιο της 5ης Δημοτικής Κοινότητας:

«Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθήνας κατά τη σημερινή συνεδρίασή του, αφού έλαβε υπόψη τη σχετική απόφαση του Συμβουλίου της 5ης Δημοτικής κοινότητας, σχετικά με την απόλυτο ανάγκη εξεύρεσης χώρων αθλητισμού και πολιτισμού που τώρα στερείται, και την απόφασή του να διεκδικηθεί η γειτνιάζουσα ολυμπιακή εγκατάσταση Γαλατσίου για αθλητικές ,πολιτιστικές και άλλες δημιουργικές δραστηριότητες της νεολαίας και των σωματείων της περιοχής:

1. Εκτιμά ότι δεν είναι επιτρεπτό να επιχειρείται η παραχώρηση σε ιδιώτη με μακροχρόνια μίσθωση της ολυμπιακής εγκατάστασης Γαλατσίου – «ΠΑΛΑΙ» – που χωροθετήθηκε σε χώρο Δημόσιο για τις ανάγκες των ολυμπιακών αγώνων, και για την οποία έχουν δοθεί διαβεβαιώσεις της πολιτείας ότι η μεταολυμπιακή χρήση της προορίζεται για την εξυπηρέτηση των αναγκών της ασφυκτιώσας νεολαίας της υποβαθμισμένης περιοχής.

2. Αντιλαμβάνεται την αποφασιστικότητα των Δήμων της περιοχής, όχι μόνο της Ν.Ιωνίας, όσο κυρίως τη θέση του Δήμου Γαλατσίου, που με πρόσφατη (από 16.9.14) επιστολή του προς το ΤΑΙΠΕΔ, εκφράζει την πλήρη αντίθεσή του στο διαγωνισμό, προβάλει «θέμα ελέγχου και λογοδοσίας ση δικαιοσύνη» σε περίπτωση συνέχισής του και απερίφραστα δηλώνει ότι ο «επενδυτής σε κάθε φάση του ενδιαφέροντός του θα έχει απέναντί του την Δημοτική αρχή μας και την ευρύτερη κοινωνία».

3. Σημειώνει, επίσης, τη συμπόρευση των Δήμων με τους φορείς και πολίτες της περιοχής, που συσπειρωμένοι κάτω από τον άτυπο φορέα «ΚΙΝΗΣΗ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ, Ν.ΙΩΝΙΑΣ ΚΑΙ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Δ.ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙ», με συγκεντρώσεις, εκδηλώσεις, συναυλίες και ψηφίσματα, ζητάει να κηρυχθεί άγονος ο διαγωνισμός.

4. Κατόπιν των παραπάνω, το Δημοτικό Συμβούλιο, με αίσθηση χρέους προς τη νεολαία της περιοχής, ζητάει όπως η ολυμπιακή εγκατάσταση παραμείνει χώρος αθλητισμού-πολιτισμού, με ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών, και όπως κηρυχθεί άγονος ο διαγωνισμός που διενεργεί το ΤΑΙΠΕΔ
».