Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε.

4/2/19

Μέχρι αυτή την ώρα ο Κ. Μπακογιάννης δεν έχει ανταποκριθεί στο κάλεσμά μου για δημόσιο διάλογο

Μέχρι αυτή την ώρα ο Κ. Μπακογιάννης δεν έχει ανταποκριθεί στο κάλεσμά μου για δημόσιο διάλογο

«Μέχρι αυτή την ώρα ο Κ. Μπακογιάννης δεν έχει ανταποκριθεί στο δικό μου κάλεσμα για δημόσιο διάλογο. Ωστόσο έχω λάβει από διάφορους φορείς σχετικές προσκλήσεις για διάφορα θεματικά ντιμπέιτ και ελπίζω εκεί να συναντήσω και τον Κ. Μπακογιάννη για να καταλάβουμε - και εγώ αλλά κυρίως οι κάτοικοι αυτής της πόλης -  τις προγραμματικές του θέσεις» αναφέρει ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων, Νάσος Ηλιόπουλος, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα. «Documento».
Τάσσεται υπέρ της δημιουργίας, «γρήγορα», χώρων εποπτευόμενης χρήσης ουσιών, και θεωρεί ιδιαίτερα θετική την υπό διαμόρφωση συναντίληψη στο πολιτικό σύστημα για το θέμα αυτό και δηλώνει ότι η «Ανοιχτή Πόλη» θα ανταποκριθεί σε οποιοδήποτε κάλεσμα για διάλογο και κοινή δράση.