Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε.

9/4/19

Απάντηση Δημάρχου Αμπελοκήπων-Μενεμένης στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης

Απάντηση Δημάρχου Αμπελοκήπων-Μενεμένης στην ανακοίνωση
του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης


Βρε καλώς τα τα παιδιά… Καιρό είχαν να εκδηλώσουν την «αγάπη» τους στο πρόσωπό μου... Ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης και οι τοπικοί πληροφοριοδότες τους παραμένουν σταθερά προσηλωμένοι στην άθλια παραχάραξη της αλήθειας. Σε όλη την πορεία μου, την οποία γνωρίζουν οι πολίτες, έχω αποδείξει και τη δημοκρατική μου συμπεριφορά και το δημοκρατικό μου ήθος. Δεν χρειάζομαι πιστοποιητικό πολιτικών φρονημάτων από αυτούς που διακρίνονται για την αριστερόστροφη, αντιδημοκρατική και καθεστωτική νοοτροπία και συμπεριφορά τους. Από αυτούς, οι οποίοι εξαπάτησαν τον ελληνικό λαό και έχουν διαπράξει τις μεγαλύτερες κυβιστήσεις του αιώνα.

Λάζαρος Κυρίζογλου
Δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης
Πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης
Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας