Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε.

3/10/18

Ανεξάρτητος υποψήφιος για την Περιφέρεια Στ. Ελλάδας ο δήμαρχος Σκύρου, Μίλτος Χατζηγιαννάκης

Ανεξάρτητος υποψήφιος για την Περιφέρεια Στ. Ελλάδας ο δήμαρχος Σκύρου, Μίλτος Χατζηγιαννάκης

Την υποψηφιότητά του για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας προανήγγειλε ο δήμαρχος Σκύρου, Μίλτος Χατζηγιαννάκης, σε συνέντευξή του στο ΣΤΑΡ Κεντρικής Ελλάδας. «Η υποψηφιότητα μου είναι ανεξάρτητη και καθαρά αυτοδιοικητική και εκφράζει την ανάγκη για ριζική απεξάρτηση της Αυτοδιοίκησης από τους στενούς κομματικούς μηχανισμούς. Άλλωστε, είναι επιταγή των καιρών, δεν υπάρχει σοβαρό, δυτικό, ανεπτυγμένο κράτος που να μην έχει ισχυρή και ανεξάρτητη Αυτοδιοίκηση», ανέφερε ο Μίλτος Χατζηγιαννάκης σε ερώτηση για το αν υπάρχει συγκεκριμένη κομματική στήριξη πίσω από την υποψηφιότητά του. Και συμπλήρωσε: «Τα προβλήματα του τόπου μας δεν έχουν χρώματα. Γι’ αυτό, απευθυνόμαστε στους πολίτες όλων των πολιτικών αποχρώσεων που ασπάζονται τις δημοκρατικές αξίες και νοιάζονται για το καλό του τόπου τους. Ήδη, πολλοί συντάσσονται μαζί μας γιατί στην αυτοδιοίκηση δεν μας χωρίζουν οι κομματικές ταυτότητες, αλλά αντιθέτως μας ενώνει το όραμα για το αύριο του κοινού μας τόπου. Από κει και πέρα, φυσικά, δεν αποκλείω τη στήριξη κάποιου κόμματος. Όσοι πολιτικοί φορείς του δημοκρατικού τόξου μοιράζονται το όραμα μας, σαφώς και είναι καλοδεχούμενοι στη δική μας υποψηφιότητα».
Κληθείς να σχολιάσει το έργο του περιφερειάρχη Κώστα Μπακογιάννη, ο δήμαρχος Σκύρου σημείωσε ότι: «Ποτέ δεν μου άρεσε η παλαιοκομματική νοοτροπία εκείνων των πολιτικών που συνήθιζαν να μηδενίζουν το έργο των προηγούμενων. Αντιθέτως, εγώ συνηθίζω να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο και να μην μηδενίζω την προσφορά κανενός. Άλλωστε, τόσο η νυν περιφερειακή αρχή υπό τον Κώστα Μπακογιάννη όσο και η προηγούμενη υπό τον Κλέαρχο Περγαντά, έκαναν αρκετά θετικά βήματα σε αρκετά ζητήματα. Πάνω στα θετικά εμείς θα χτίσουμε και θα πάμε ένα βήμα παραπέρα. Σε άλλα θέματα, που έμειναν πίσω, θα κοιτάξουμε να τα διορθώσουμε πάντα βάσει του σχεδίου που θα παρουσιάσουμε στην κρίση των συμπολιτών μας.»
Αναφορικά με το τι έπαιξε ρόλο πως έλαβε την απόφαση να είναι υποψήφιος, ο Μίλτος Χατζηγιαννάκης ανέφερε: «Είμαι αυτοδιοικητικός, την αγαπώ την Αυτοδιοίκηση και έχω μάθει να βρίσκομαι δίπλα στον πολίτη και τα προβλήματα του τόπου. Οι δημότες μου και οι συμπολίτες μου στη Σκύρο μου έκαναν την τιμή πριν από τέσσερα χρόνια να με εκλέξουν δήμαρχο στο νησί, δίνοντάς μου την ευκαιρία να δω από μέσα τι σημαίνει ακριβώς τοπική αυτοδιοίκηση. Πλέον, νιώθω έτοιμος για το βήμα παραπάνω, έχω όρεξη και διάθεση για προσφορά και προπαντός για σκληρή δουλειά, ανεξάρτητα από τα προβλήματα που είναι πιθανό ότι θα αντιμετωπίσουμε. Άλλωστε, οι πολίτες μας εμπιστεύονται και μας εκλέγουν όχι για να γκρινιάζου