
Ήταν ίσως η μοναδική φυσιογνωμία εκείνη την εποχή στην Ελλάδα που ήθελε να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα ιδίως στην εικαστική παιδεία Της νεολαίας .
Σήμερα όλοι οι εκπαιδευτικοί κάθε ειδικότητας και πόσο μάλλον οι καθηγητές των καλλιτεχνικών μαθημάτων οφείλουν να οδηγήσουν τα νέα άτομα σε δρόμους καλλιτεχνικής παιδείας οι οποίοι προσφέρουν γνώση δημιουργία και απόλαυση .
Η καλλιτεχνική παιδεία καλλιεργεί στα νέα άτομα 1ο την αυτοεκτίμηση 2ο τη δημιουργικότητα 3οτην μοναδικότητα 4οτην ομαδικότητα και 5οτην ευγενική άμιλλα . Στη προσχολική ηλικία η ζωγραφική , η μουσική το θέατρο είναι μοχλός μάθησης και επικοινωνίας .Όσο για τις μεγαλύτερες ηλικίες εκτός από τη δημιουργικότητα δίνει διεξόδους που είναι εποικοδομητικοί για την επόμενη ζωή τους .
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει να στρέψει το βλέμμα της σε κάθε είδους καλλιτεχνικής αναζήτησης από τους νέους και να ορίζει ευρύτερα πολιτισμικές συντεταγμένες γι΄αυτους .
Ηλιακοπουλου Βασιλικη
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΧΑΡΑΚΤΡΙΑ ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ